Share this page

  • Ból szyi i ramion

Przy pomocy tych prostych ćwiczeń możesz odzyskać pełną sprawność ruchową, wzmacniać siłę, łagodzić miejscowe sztywnienie oraz sprawić, że Twoja szyja wróci do pełnej sprawności. Na początku możesz odczuwać pewien dyskomfort, dlatego upewnij się, że przed stopniowym zwiększeniem intensywności rozpoczniesz od ćwiczeń lżejszych.


Wykonaj wszystkie ćwiczenia, ale tylko na tyle, na ile jesteś w stanie! Jeśli podczas wykonywania ćwiczeń, czujesz się źle lub odczuwasz ból, przerwij ćwiczenia i skontaktuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą, jeśli jest taka potrzeba.

Zalecana strategia push produktu

Kapsułki Voltaren® ExpressKapsułki Voltaren® Express

Osobom ceniącym sobie szybkość działania polecamy kapsułki Voltaren® Express, które dzięki płynnej formie leku działają szybciej niż tabletki.

Więcej

Przegląd rodzajów bólu

Przegląd rodzajów bóluJaki masz ból?

Dowiedz się o różnych rodzajach bólu oraz sposobach zabobiegania im i leczenia.

Więcej

Przewodnik po bólu

Przewodnik po bóluCiesz się swobodą ruchu

Skorzystaj z naszego prostego interaktywnego narzędzia, by znaleźć najlepsze ćwiczenia, sposoby leczenia oraz porady stworzone specjalnie dla Ciebie.

Więcej

Prawa autorskie © 2012 Novartis Poland Sp. z o.o